2011. szeptember 18., vasárnap

Epres kosárka

Ne haragudjatok, hogy régóta nem tettem fel semmit, kicsit ellustultam :) De a héten újra elővettem a kosárkaformáimat és kárpótlásul íme ez a csodás epres kreáció. :)

Hozzávalók:
  • 250 g finomliszt
  • 150 g vaj
  • 100 g porcukor
  • 1 tojás
  • fél liter tej
  • 1 csomag étcsokis puding
 A lisztet és a vajat összedolgozzuk, amíg finom, morzsás tésztát nem kapunk. Ezután hozzáadjuk a cukrot és tovább morzsolgatjuk, végül pedig a tojással állítjuk össze a masszát. Ha kész vagyunk a gyúrással és a tészta csomómentes és selymes, akkor fél órát pihentetjük a hűtőben.
Ezután kinyújtjuk és az előre kivajazott, kilisztezett formákba nyomkodjuk és villával megszurkáljuk. Nagyjából 10-15 perig sütjük 180°-os sütőben.
Ezalatt elkészítjük a pudingot a csomagoláson leírtak szerint.
Ha készen vannak a kosárkák, kiszedjük őket a formából (finoman, hogy el ne törjenek) és megtöltjük őket a csokis krémmel.
Én most eperrel díszítettem, mert még terem a kertben és egyébként is...az a kedvencem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése