2011. június 14., kedd

Cheesecake

Annyira vágytam már egy finom cheesecakere de itthon kevés helyen lehet finomat kapni.
Ezért úgy döntöttem megpróbálom elkészíteni..:)
A hozzávalók:
  • 15 dkg teljes kiőrlésű keksz (Én Győri Édes Zabfalatokat használtam hozzá)
  • 5 dkg vaj
  • 80 dkg tejszínes krémsajt vagy mascarpone
  • 20 dkg tejföl
  • 15 dkg porcukor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 4 dkg étkezési keményítő
  • 4 tojás
Na csajok ezen a sütin ki lehet engedni az egész napi (heti) feszültséget...
Úgy kezdjük, hogy a csinos kis kekszecskéket zacskóba tesszük és rommá törjük őket ököllel vagy húsklopfolóval vagy...konkrétan akármivel ami kezünkbe akad és nem törékeny..:D
Utána a vajat mikróban felolvasztjuk és hozzákeverjük a kekszmorzsához.
Ha összeállt, a tortaformát kivajazzuk és belenyomkodjuk a kekszes alapot, és 160 fokon 10 percig sütjük.
Ezután a krémsajtot, a tejfölt, a porcukrot és a vaníliás cukrot összekeverjük, ha kész, egyesével hozzáelegyítjük a tojásokat is, végül pedig hozzáadjuk a keményítőt.
Mostmár tényleg csak meg kell sütni. Előmelegített sütőben 170 fokon kb 1 órát sütjük (lehet, hogy több ideig kell, nekem kb. 70 percet vett igénybe).
Ha kész ilyen csodaszép (bár kicsit bénán felvágott) sajttorta szeletet kapunk. :)
Jó étvágyat hozzá:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése