2011. június 14., kedd

Serena csodás eperszemei

Ha már eperszezon van, muszáj valami epres finomságot csinálnom. A probléma csak az, hogy ez ellenkezik az elveimmel, hiszen az eper önmagában a legfinomabb..egyszerűen sajnálom sütibe tenni, kivéve ha ehetetlenül savanyú, mert akkor kénytelen vagyok kicsit átalakítani.
Nem volt ötletem, hogyan tudnék csak minimálisan változtatni a tökéletes és csodás eperszemeken, azonban a kedvenc sorozatom, a Gossip Girl, mint mindig, megihletett. Ezért lett a neve Serena Csodás Csokis Eperszemei, az egyik főszereplő, Serena van der Woodsen után.

Hozzávalók:
  • 10 szem eper
  • 5 kocka étcsokoládé (Én fele ét-, fele tejcsokit használtam, hogy ne legyen olyan keserű)
  • 3 kocka fehér csokoládé
  • 2 tk olaj

Na ezzel a desszerttel sem lesz sok dolgunk...az epret alaposan megmossuk, de a csumájukat nem szedjük ki. Kávésbögrébe tesszük az étcsokit 1 teáskanál olajjal, és betesszük a mikróba. Mikor megolvadt (nagyon gyorsan történik), belemártjuk az eperszemeket, úgy hogy a zöldje előtt hagyjunk egy kis peremet. Aztán ugyanezt megismételjük a fehér csokival is. De ebbe nem mártogatunk, hanem dekorálunk vele. Egy kávéskanállal vékony csíkokat húzunk az eperre, zebraszerű mintát alkotva.
És az eredmény...ha nem is tökéletes....szerintem csodaszép. :)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése